понеделник, 28 юли 2008 г.

Не си отивай!

Не си отивай! Чуваш ли, не тръгвай!
Не ме оставяй сам със вечерта!
Ни себе си, ни мене не залъгвай,
че ще ни срещне някога светът!
Светът е свят! И колкото да любим,
и колкото да плачем и скърбим,
като деца в гора ще се загубим,
щом за ръце със теб не се държим.
Ще викам аз и ти ще се обръщаш-
ще стига ли до тебе моят глас!
Ще викаш ти, гласът ти ще се връща
и може би не ще го чуя аз.
И дните си така ще доживеем
във викане, във зов "Ела!Ела!",
ще оглушеем,да, ще онемеем,
ще станем глухонеми викала!
Ще се превърнем в статуи, които
една към друга вечно се зовът,
но нямат глас, но нямат слух в ушите
и нямат сили да се приближат.
Че пътища, които се пресичат,
когато някога се разделят,
като ранени змии криволичат,
но никога от тях не става път...
Не си отивай!Чуваш ли, не тръгвай!

7 коментара:

Анонимен каза...

ne me ostavjai sam!chuvash li nikoga

Анонимен каза...

i kak da se pisha kato taka si se kazvam:)))

Se Vi каза...

:))) samo nqkoi da ne te obyrka s ada6a

Анонимен каза...

az sam bil vinagi edinstven:)))

Se Vi каза...

ehee :)) i tova ako ne e uverenost :)

Анонимен каза...

e vse pak mislja ,4e edvali njakoi moje da me kopira:))

Se Vi каза...

nikoi nqma i da se opitva :)))