сряда, 16 януари 2008 г.

...Всичко било е насън...

Топли, влажни устни, жадни да ги вкуся,
сливахме дъха си толкова много пъти.
Няма да допусна да съм нежелана,
няма да те пусна, няма и да остана.

Може би любовта ми те плаши,
а може би ти си избягал от нея
щом близо си бил и преди.
Теб ли нежно докосвах,
а може би всъщност не съм
или всичко било е насън
или бе само полъх на парфюм?

Или всичко било е насън

Целуни ме със устни прохладни,
по-сладки от мед,
дай ми нежна отрова,
но не и прегръдки от лед.
Искам с теб да избягам,
но с мен ще избягаш ли ти?
Всеки път ли се криеш
поне този път остани.
Кой изтръгна крилете
от крехките ти рамене?
Нека аз те обичам поне...

Исках с теб да избягам,
но с мен ще избягаш ли ти?
Исках с теб да избягам,
но с мен ще избягаш ли ти?
Исках с теб да избягам,
но с мен ще избягаш ли ти?

1 коментар:

Vesi каза...

Това е песен на Тони, една от любимите ми. :)